22/9/22

DÍAS QUE NO OLVIDAREMOS 2020-2022

BUREU, Nela. Días que no olvidaremos 2020-2022: reflexiones de una mujer en edad 

Imprès Amazon, 2022 .

ISBN: 9798840346228

L’Escriptura és una eina d’autoconeixement, un mirall que reflecteix quelcom interessant, tot sovint insospitat per a nosaltres mateixos. Al llard d’aquests dotze capítols l’autora reflexiona  sobre el confinament imposat per la pandèmia al mateix temps que dialoga amb les obres i els autors que l’han interpel·lat a mesura que anava escrivint. És quasi un assaig, quasi una autobiografia, quasi un poema llarg, quasi una oració, quasi un paisatge literari, quasi un descobriment, quasi el que el lector decideixi.

“Algú va dir que viure és ser peregrí de possibilitats. Jo afegiria que també és ser peregrí cap a un mateix. Com a dona peregrina em defineixo per la recerca tossuda de veritats i de belleses. Les trobo en l’amor que sento cap als meus fills i la meva néta; en els afectes cap a tantes persones, les que encara hi són i les que ja han marxat; en la lectura, la reflexió i l’escriptura; en els meus temors, conflictes, tristeses i soledats.” Nela Bureu